Messagepar XeLa_306Td974 » 09 janv. 2007, 20:25
ben moin mi na camarade la deja été intrpellé par la BAC et franchement zot y utilise la violence a tord et a travers,pour la tite histoire,mi T ek mon ban dalon,et moin ma rentre lma kaz,et le lendemain mi apprend que bana la fait tabassea zot par la bac et la emmene a zot en garde a vue dans cachot dans le centre de la BAC,en fait,zot l'aV parti dans la piscine communelae,en fraude biensur,ensuite,sa c'est longtemp apres,zot tes pour marche ek un briké,et naV d'otre gars l'aV foute de feu dans la poubelle,et la BAC la debarke su mon ban dalon,et la trappe a zot,la demande a zot zot piece d'identiT,et zot l'aV point ,quand mon camarde y ouvre la boubche pour di son piece d'identité lé pas ek li la bez a li un claque dans la boouche,et quand lotrez T rode defande mon dalon,la bez a li ossi,la emmene a zot cachot,la fait assise a zot 1H de temp,apres lé di lé bon,zot y pu aller,et la laissea zot marchea pied juska ST André,na quand meme 3h30 de marchea pied,imagine a zot,la BAC y fait vraiment n'importe koué,moin mi trouve le ti morceau en fooooommmmeeeeee,le ti l'instru toute lé en forme,ben un dalon lé dans mon classe y fait parti la SIDR ban gars le port,T fine fait ecoute a mon,et mi treouve que lé vraiment bien trouV...