moin mi donne a ou entierement raison...achete la tuture...kom ou na un l'auto pour rouler lé bon...refait toujours 7 ou..kom sa quand y sorte bendikizz a écrit :bon les gars ma dit a zot kossa mi néna su le coeur, komma zot sera vraiment fixé, zot va gagne mieu conseil a moin mi pense. enfin de compte mi na un 4X4 land rover, mais ma envie achète a moin un vieu peugeot, genre un 205 GTI,309, ou bien 306, et refait a li moin meme ( avec papa et 1 camarade ) et en attendant mi fini mon l'auto mi roule avec mon lad rover. voila exactement mon zaffaire! va prendre le temps que va prendre, mi lé pas préssé! maintenant dit a moin kossa zot i pense!

dikizz a écrit :bon les gars ma dit a zot kossa mi néna su le coeur, komma zot sera vraiment fixé, zot va gagne mieu conseil a moin mi pense. enfin de compte mi na un 4X4 land rover, mais ma envie achète a moin un vieu peugeot, genre un 205 GTI,309, ou bien 306, et refait a li moin meme ( avec papa et 1 camarade ) et en attendant mi fini mon l'auto mi roule avec mon lad rover. voila exactement mon zaffaire! va prendre le temps que va prendre, mi lé pas préssé! maintenant dit a moin kossa zot i pense!

Très bon raisonnementdikizz a écrit :oui je connait le focntionnement de l'assurance, maman travail dedans, ma copine préfère la 306 ( je sais pourkoi son papa en a une ) maintenant moi j'aime la geule de la 205 GTI sans tuning dans son état d'origine, mais si jtrouve une ki est assez bien entretenu je prend si possible komma ça j'ai pas besoin de dépencer trop dans, et pour la voiture neuve, enfin de compte té j'ai pas envie de taxé ma maman un voiture neuve, déja kel a trj rouler dans des voiture d'occaz légèrement ridicul alors jpréfère kel paye une voiture neuve pour elle! si jtrouve une 205 GTI assez bein conserver ça me fera plaisir! trouver la 205 c'est ça le plus dure!

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur enregistré et 5 invités